Питання та відповіді

Який у вас графік роботи?

Ми працюємо за таким графіком:

- понеділок — п'ятниця: з 9-00 до 18-00;
- субота: з 10-00 до 16-00;
Бажано за годину до приїзду до нас передзвонити за номером 221-53-53, 067-409-30-22



Які переваги дає реєстрація?

Реєстрація дозволяє вам:

переглядати історію своїх замовлень;
— отримувати на електронну пошту розсилку про новинки та акції, додаткові знижки


Як оформити замовлення?

Для оформлення замовлення вам потрібно вибрати вподобані товари і покласти їх в кошик.
У кошику перевірити всі вибрані товари, розмір, колір0 ціни і загальну суму покупки.
Далі достатньо ввести дані для доставки і номер контактного телефону для зв'язку з вами


Чи доставляєте Ви замовлення за адресою?

Адресна доставка нашим кур’єром можлива лише по місту Києву та складає 50 грн. Кур’єрська служба “Нова пошта” надає послуги адресної доставки, яку Ви можете оплатити додатковго.

Чи можна під'їхати до Вас у магазин і купити товар на місці, не оформляючи попередньо замовлення?

Так, можна. Ви можете придбати у магазині товар, що є в наявності.

Однак, у зв'язку з тим, що асортимент товару дуже широкий, ми не можемо тримати всі товари на вітринах виставки (особливо це стосується розмірів каблучок, браслетів, намист). Тому, щоб необхідний Вам товар був наявний на складі магазину, просимо попередньо повідомити нас та зробити замовлення. Також Ви можете зробити індивідуальне замовлення у нас в офісі


Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

Вартість замовлення погоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки й оплати. Проте це не стосується індивідуальних замовлень, в яких вартість залежить від складності роботи та ваги металу.


Як я можу бути впевнений (на), що мною придбані вироби з натуральних перлів?


ТМ Barracuda pearls видає своїм клієнтам Сертифікат якості на вироби з перлів. Також Ви можете провести незалежну експертизу та перевірити натуральність і якість перлів в Гемологічному центрі України (www.gems.org.ua)


Чи можу я повернути товар, якщо він мені не підійшов?


Згідно законодавства України, ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню та обміну. Однак, ми йдемо Вам назустріч  і проводимо обмін ювелірної прикраси належної якості, що не підійшла Вам за розміром або будь-яким іншим зовнішніми характеристиками.


Більше інформації Ви можете отримати у наших менеджерів за телефонами: (044) 221-53-53, (067) 409-30-22, (068) 161-45-43